lunes, 21 de enero de 2013

*En Pedra sen Peso*.



Debo odiarte. 


Debo odiarte porque me fixeches sentir todas aquelas emocións que agora son incapaz de volver experimentar.
Debo odiarte porque as rexeitaches fundíndome nun buraco cada vez máis escuro, máis frío e máis fondo.
Debo odiarte porque recolliches a equipaxe con bágoas ingrávidas e me dixeches adeus sen pedirme permiso, deixándome soa naquela escuridade.
Debo odiarte porque fixeches de min un autómata que como can sen dono busca amor en seres de cidade que só poden ofrecer crueldade e hipocresía.

Sinto medo a sentirme sola.
E a miña man, sempre alzada, busca en todo este baleiro encontrar alguén que me auxilie. Que espante o frío do fondo da miña cama. Que acaricie a pel que ti substituías por outra pel doadamente cada fin de semana.

E neste recuncho estrano e dolorido, gris, pétreo e metálico; afogado na vanidade, sinto perderme empuxada polo tempo que transcorre. Que converte pouco a pouco o meu corazón en pedra sen peso que non vale nada. Que se vende barato.

4 comentarios:

El hombre sapo dijo...

Hola

he visto tu publicación en Amateurs Hotels
y quería invitarte a participar en mi proyecto www.instan-tes.com

Esta web reune al mes 5 ilustradores y 5 escritores con el único fin de promocionar los artistas y deleitar a los lectores con un instan-té diferente...

La manera de colaborar es de darme un escrito corto para yo pasarlo a un ilustrador ooooooo yo darte una ilustración y tu hacer un escrito corto.

¿qué te parece? ¿te unes a instan-tés?
Espero tu respuesta!


un saludo

ana

Vanesa Iglesias dijo...

Me parece genial!!! Yo encantada!!

Podemos probar de las dos formas si quieres! Como prefieras!

Déjame tu correo y hablamos!
vanesaiglesiascasal@gmail.com

Alexandra dijo...

rula, acábote de premiar co premio Premio Liebster blog, espero que te faga ilusión ;)

Alexandra dijo...

Rula sabes que me molas un montón y como me han así que para ti el premio Liebster award discover new blogs!!
http://aquialliyentodaspartes.blogspot.com.es/